bezoek naar Nederland in december - Reisverslag uit Havert, Duitsland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu bezoek naar Nederland in december - Reisverslag uit Havert, Duitsland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

bezoek naar Nederland in december

Door: Marielle, Marlene (moeder)

Blijf op de hoogte en volg Marielle

19 September 2009 | Duitsland, Havert

Het O.M.A. -projekt

Hallo lieve mensen,

Hier is abuela(oma) Marlene weer.
Vorige wwek hebben we info gehouden, om te praten over het projekt van Marielle, El Manguaré.
Het was een fantasische middag, met een goede opkomst. We hebben er een aantal tientjes leden en overgehouden. Verder is er bijna €600,00 aan giften binnengekomen en er blijft nog komen. Hiermee wil ik jullie allemaal bedanken. Want jullie laten wel zien, dat jullie Marielle nog niet vergeten zijn.

Verder hebben we die middag garage verkoop gehouden. De spullen van Marielle die nog op zolder lagen, zijn we gaan verkopen. Als jullie nog interesse hebben,volgende week zaterdagmiddag, 26 september,gaan we weer een verkoop houden. Er is nog genoeg over en natuurlijk is er koffie, thee en iets lekkers. Dus reden genoeg om eens langs te komen in Havert.

De tweede en belangrijkste reden om hier voorbij te komen, is dat ik van de verkoop, die meer dan €600,00 opgebracht heeft, tickets gekocht heb voor het peruaanse gezinnetje.
Marielle, Ot en Amber vertrekken 13 december vanuit Iquitos naar Nederland en komen de 14e aan in Amsterdam.

Het O.M.A. projekt ( Ot, Marielle en Amber). heeft al heel wat giften binnen gekregen ( €340,00). Dit bedrag heb ik bij het geld van de verkoop gedaan. Maar zoals jullie begrijpen is het nog niet voldoende.

Ik begrijp dat er al veel gedaan is, ook naar het nieuwe projekt toe, maar ik wil jullie allen toch nog eens om een bijdrage vragen.
Als Marielle met familie in Nederland is, willen we ook een open dag organiseren, zodat iedereen die wil,voorbij kan komen om te kletsen en te bewonderen ( van Amber dan en Ot misschien ook wel).

Ik geef jullie hierbij nog eens het banknummer door.( jullie kunnen ook nog eens terug lezen bij een van de oude verslagen over het O.M.A. projekt, eind november, begin december 2008)

Rekeninghouder: M.J.J. van Hoesel. Kreuzstraße 3, Selfkant-Havert Rabobank Susteren. Rekeningnummer: 3177.847.215

Ik wil jullie bedanken voor alles wat jullie voor mijn dochter, die zo nodig zo ver weg moest gaan werken en wonen, doen.
Ik hoop dit in december persoonijk te kunnen doen, als jullie hiernaar toe komen.

Knuffel Marlene



  • 02 November 2009 - 15:01

    Anke:

    Wat een geweldige foto's en video's!! kan niet wachten tot jullie er zijn!!!
    Beso y nos vemos pronto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hallo allemaal, Hier het eerste begin van mijn site. Ik vertrek 31 juli voor een jaar naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en te gaan reizen. Nu is het nog allemaal vaag en ik moet nog 1000 dingen regelen.Maar beetje bij beetje komt het allemaal. Hier ook even een link naar de site van het weeshuis: www.kinderhuisarcoiris.nl groetjes Marielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 218579

Voorgaande reizen:

31 Juli 2006 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: