FOTO´S GEPLA ATST - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu FOTO´S GEPLA ATST - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

FOTO´S GEPLA ATST

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

23 April 2011 | Peru, Iquitos

JA HIER ZIJN DAN DE FOTO´S. GENIET ERVAN

• 22 April 2011 - 12:45

Anita Theunissen:

Leuk weer iets te horen van jullie.
    En schattige foto's , waar je duidelijk kunt zien: "kleine kinderen worden groot".
    Geniet maar van ze, elke fase is zo voorbij...
    Groetjes

• 26 April 2011 - 14:06

Martijn:

Hey Mariëlle,
    Mooie foto's hoor! Jullie zien er happy uit. Hier is het nu meivakantie, dus tijd om even lekker bij te komen. Dikke kus Tijn

• 06 Mei 2011 - 19:37

Nicole Wejhrens:

Hoi marielle. Alvast hartstikke gefeliciteerd met je verjaardag voor ik t vergeet. Wat een pplaatjes van dochters heb je toch!!!!! Groetjes aan Ot. XXX

• 12 Mei 2011 - 07:51

Math Lemmens:

Hoi Marielle,

Er is weer een jaar voorbij en dat betekent dat we op onze school weer een actie gedaan hebben om je te steunen.Alle kinderen hebben kunstwerken gemaakt die ze verkocht hebben. De opbrengst is 400 euro die we graag naar je willen overmaken. Kun je nog eens je bankrekening doormailen zodat het ook op het goede adres terecht komt.
    Zou je ook weer willen vertellen waarvoor je het geld gaat gebruiken?
    Alvast bedankt.
    Math

• 27 Mei 2011 - 12:17

Els Swelsen:

Hallo Marielle,

Lange tijd geen contact met Frans gehad, op zijn verjaardag belde ik hem en ik hoorde dat er inmiddels een tweede dochter geboren is bij jullie.
    Tip van Frans kijk maar eens op de site waarbenjij.nu. Wat een prachtige kinderen hebben jullie. Genoten van de foto's. Heel veel geluk en gezondheid voor jullie.

Groetjes,

Els Swelsen