Afscheid op school! - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu Afscheid op school! - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

Afscheid op school!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marielle

03 Juli 2006 | Nederland, Elsloo

Afgelopen vrijdag was het dan zover. Mijn allerlaatste schooldag voor een hele lange tijd. Vantevoren had ik er best wel een beetje tegenop gezien. Vooral omdat ik tijdens de musical al zo vreselijk had zitten huilen. Ik kon er niets aan doen. Het overviel me gewoon. Ik zag de schatjes van vorig jaar daar staan, bij het afscheidsliedje en dacht: "die gaan al naar de brugklas". Het gaat allemaal zo snel. En toen dacht ik aan de schatjes van nu en dacht: " bah volgend jaar tijdens hun kamp en musical ben ik er gewoon niet bij". Dat viel even zwaar.
Maar afgelopen vrijdag ging het allemaal goed ( gelukkig). We hadden een stralende dag en konden het songfestival dus lekker buiten doen. Iedereen was vrolijk en zelfs de kids van groep acht huilden pas laat.
Ik denk ook dat ik zo moe was van de afgelopen weken, dat ik niet zo veel meer voelde. Het drong en dringt nog niet echt tot me door denk ik. Het is ook raar om je voor te stellen dat je de kinderen , je collega's en je klaslokaal zo lang niet zult zien. Zal allemaal nog wel komen nu ik vakantie heb.
Maar 1 ding weet ik zeker. Er zullen nog heel wat momenten komen dat ik iedereen van school en thuis ga missen. Gelukkig heb ik dan heel wat leuke dingen om aan terug te denken!

  • 18 Juli 2006 - 07:23

    Maartje:

    ha juf ik vind het heel jammer dat je weg gaat ik zal je heel erg missen !!!!!!!!!!!!!!!
    veel plezier en maak er daar een super te gek jaar van!!!!!!!!1
    een hele reeks met kusjes zijn voor jou!!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    van maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hallo allemaal, Hier het eerste begin van mijn site. Ik vertrek 31 juli voor een jaar naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en te gaan reizen. Nu is het nog allemaal vaag en ik moet nog 1000 dingen regelen.Maar beetje bij beetje komt het allemaal. Hier ook even een link naar de site van het weeshuis: www.kinderhuisarcoiris.nl groetjes Marielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 218658

Voorgaande reizen:

31 Juli 2006 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: