Sponsordans op school en chaos om me heen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu Sponsordans op school en chaos om me heen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

Sponsordans op school en chaos om me heen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marielle

23 Juni 2006 | Nederland, Heerlen

Hallo allemaal,

Even een korte situatie schets.
Vandaag was het zo ver. op school was er de grote sponsordans. De kinderen hebben een paar weken geleden van Aad en Ria ( de oprichters van het weeshuis)vanalles te horen gekregen over Arco Iris. Daarna zijn alle kinderen en natuurlijk hun ouders hard aan de slag gegaan om geld bij elkaar te krijgen. Vandaag hebben we met de hele school een dans gedaan als afsluiting. En wat bleek: we hadden 3880 euro bij elkaar!! Echt super. En er komt nog steeds geld binnen. Helemaal leuk is dat het bedrag verdubbeld gaat worden. Dus we hebben heel wat geld te besteden.
Vandaag kwamen ook nog andere dingen op gang. Ik heb een interview gehad met de uitkijk en met het Limburs Dagblad. Is wel raar om opeens zo in de belangstelling te staan. Eigenlijk is dat niets voor mij. ik sta liever op de achtergrond. Maar het is wel superleuk dat zo veel mensen zich zo veel moeite doen.
Ook nog leuk: Bjorn een vriend van mij gaat proberen bij DHL iets te regelen, zodat we de spullen zeker in Peru krijgen!! Dat zou ook geweldig zijn.
Straks ook nog een bankrekening openen voor al het geld en gaan kijken wat we gaan bestellen. Dat is wel leuk om te doen.
Nu is het gewoon erg druk. Het aflsuiten op school. De laatste toetsen, de rapporten en het poetsen van de klas. Maar daarbij ook al het geregel voor Peru. Nog even en dan heb ik vakantie. pfpfpf. even een beetje ruimte om eindelijk echt met spaans aan de slag te gaan.
Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Marielle

  • 26 Juni 2006 - 22:59

    Rob (broertje):

    He ontzettende lieverd van me. Ik wil je laten weten dat ik echt super trots op je ben. Ik heb echt een stoere zus!!! Ik vind het echt heel knap van je om alles hier op te geven en daar te kijken wat het je brengt. Ik weet wel zeker dat je ziel hier super blij mee is. Je zal nergens zoveel van leren als van deze ervaring. Je bent op dit gebied echt een groot voorbeeld voor me. Ben super trots zusje :)
    Hou van je!!! Liefs, Rob

  • 26 Juni 2006 - 23:01

    Rob (broertje):

    So hei da was wel hendig vaak het woordje 'echt' in da stukkie :)

  • 28 Juni 2006 - 15:49

    Maurice:

    Hoi Mariëlle!
    Waanzinnig goed dat je op pad gaat. Helemaal te gek!
    Ik hoop dat je een super jaar gaat beleven en alles kunt gaan doen wat je al zo lang graag wil. Veel succes en geniet ervan!
    Groetjes, Maurice

  • 29 Juni 2006 - 16:05

    Wendy Pepels:

    Hey Marielle,
    Ik las net het artikel van je in de Maas- en Geleenbode en ik vind het echt super van je. Ik wens je dan ook heel veel succes met je missie!
    Groetjes Wendy

  • 30 Juni 2006 - 16:40

    Maartje:

    hoi juf marielle
    t is echt super leuk wat je gaat doen...
    veel succes en plezier groetjes -xxx-
    maartje

  • 01 Juli 2006 - 00:08

    Marinda:

    he marrielle wat super zeg zo´n actie, en wat een bedrag!echt goed!ik wens je veel plezier met de voorbereidingen, als je nog info wilt, je mag me altijd mailen!ik ben nu aan het reizen en mis arco iris al wel!zou zo weer terug gaan!weet zeker dat je een hele leuke tijd gat hebben daar!geniet ervan!groetjes marinda (vrijwilligster van januari tot en met mei)

  • 02 December 2006 - 19:17

    Jorrit:

    Marielle,

    Veel succes met deze uitdaging! Top!
    Jorrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hallo allemaal, Hier het eerste begin van mijn site. Ik vertrek 31 juli voor een jaar naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en te gaan reizen. Nu is het nog allemaal vaag en ik moet nog 1000 dingen regelen.Maar beetje bij beetje komt het allemaal. Hier ook even een link naar de site van het weeshuis: www.kinderhuisarcoiris.nl groetjes Marielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 218677

Voorgaande reizen:

31 Juli 2006 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: