Het besef - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu Het besef - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

Het besef

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marielle

07 Juli 2006 | Nederland, Elsloo

Vandaag is het er dan voor het eerst. Het besef dat ik het komende jaar er niet zal zijn en dat ik iedereen ontzettend ga missen. Ik wist dat het zou komen, maar hoopte stiekem toch dat het allemaal vanzelf wel weg zou gaan.
Had mijn agenda goed volgepland met allemaal leuke dingen. ( afleiding werkt soms echt! ) Maar ja; je gevoel kun je niet wegdrukken. Hoe hard je soms ook je best doet.
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb superveel zin in mijn reis en vind het een superleuke uitdaging om straks in Peru aan de slag te gaan in het weeshuis. Ik weet ook dat dit iets is waar ik echt van ga genieten en waar ik de rest van mijn leven op terug kan kijken. Maar ja, je laat hier toch wel vanalles achter. En met vanalles bedoel ik vooral alle leuke en lieve mensen om me heen. Mailen kan gelukkig nog wel en bellen ook. Maar het is toch anders om af en toe af te kunnen spreken. Even bijkletsen en lekker lol maken met mensen waar je je zo vertrouwd bij voelt. Dat zal daar ook wel komen, maar toch anders. Hier kent iedereen je. Dat is erg lekker, maar van de andere kant is het ook wel leuk om eens helemaal met een schone lei te kunnen beginnen!
Hou jullie op de hoogte!

  • 09 Juli 2006 - 10:12

    Zindzi:

    Dat is was pas mooi..
    juf ik ga je missen!!!!

  • 09 Juli 2006 - 10:13

    Zindzi:

    je bent de liefste juf van de hele wereld!!

  • 10 Juli 2006 - 21:01

    Marie-Jose:

    Hee Marielle!
    Nieuwsgierig naar je reis heb ik via-via deze site ontdekt! Zo blijf ook ik op de hoogte van je avontuur!
    Heel veel succes daaro in het verre Peru! Het zal vast geweldig worden!
    Groetjes, MJ

  • 13 Juli 2006 - 09:48

    Camilo:

    Hoi Marielle,

    Ik ben via El Arco Iris op jouw website terecht gekomen. Ik ben namelijk bezig met het zoeken naar een mogelijkheid om als vrijwilliger in Zuid - Amerika actief te zijn en deze organisatie komt op mij over als een org zonder winstoogmerk.

    Ik zou graag in contact willen komen met jou om te horen en te leren van jou voorbereidingen etc.

    groetjes en heel veel plezier,
    camilo

    camiloperales@hotmail.com

  • 13 Juli 2006 - 16:45

    Saskia:

    Ha Marielle!
    Je bent nog niet weg, maar was toch al nieuwsgierig naar je site. Ben benieuwd naar al je verhalen straks!Prachtige metamorfose trouwens; staat je goed!

  • 15 Juli 2006 - 14:15

    Cristianne:

    Hoi die Marielle,

    Ja natuurlijk is dat aftellen nu dubbel. Ik moet eerlijk zeggen, en dat wist je geloof ik al, dat ik het nooit zou durven. Ik vind het echt knap en ben aan de andere kant toch ook wel een beetje jaloers. Je gaat wel iets geweldigs meemaken. Je zult je ook voor moeten houden dat je het ook zelf leuk moet maken, maar ja jou kennende is dat geen probleem!! Hoe gaat het met je spaans, wil dat al een beetje vlotten? Ik blijf je volgen op je site, zt 'm op meid!!!

    Groetjes Cristianne en co.

  • 15 Juli 2006 - 18:09

    Kimberley:

    heey juf .
    hoe is het nu met u?
    met mij goed hoor.
    ik zit nu in engeland bij vrienden bent u al vertrokken?

    nou ja.
    veel liefs van kimberley.

  • 16 Juli 2006 - 12:21

    Saskia Deusings:

    Hallo Marielle
    voordat je naar Peru gaat wil ik graag nog even contact met je opnemen. Zou je me even een berichtje willen sturen naar sas_kia18@hotmail.com?! Alvast bedankt.
    Groetjes, Saskia (van de opleiding Speciaal Onderwijs)

  • 23 Juli 2006 - 09:47

    Anita Theunissen:

    Querida Mariëlle,
    Buenos días , Cómo estás ?
    Buen viaje!
    Salutes Cordiales,
    Anita

  • 25 Juli 2006 - 20:04

    Vivianne:

    Hoi Marielle

    Wij vonden het erg leuk om je nog even te zien.
    We blijven je volgen via deze site en heel veel plezier in Peru.

    groetjes Jan en Vivianne en een dikke kus van Kyra.

  • 25 Juli 2006 - 20:39

    Dineke:

    Hoi Marielle,
    Ik wens je heel veel plezier in Iquitos! Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden daar.......
    Doe iedereen de groetjes daar van mij!!

    Dineke (ex-vrijwilliger, 2004)

  • 27 Juli 2006 - 15:55

    Jiska:

    Hey Yelke ;),
    Ik kom je snel vergezellen moppie! Echt leuk om elkaar ontmoet te hebben, gaat helemaal goed komen daar :D We gaat echt een geweldige tijd hebben.
    Spreek je nog wel even voor vertrek,
    Liefs Jis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hallo allemaal, Hier het eerste begin van mijn site. Ik vertrek 31 juli voor een jaar naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en te gaan reizen. Nu is het nog allemaal vaag en ik moet nog 1000 dingen regelen.Maar beetje bij beetje komt het allemaal. Hier ook even een link naar de site van het weeshuis: www.kinderhuisarcoiris.nl groetjes Marielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 218588

Voorgaande reizen:

31 Juli 2006 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: