Bijna verhuizen - Reisverslag uit Beek, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu Bijna verhuizen - Reisverslag uit Beek, Nederland van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

Bijna verhuizen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marielle

23 Mei 2006 | Nederland, Beek

Hallo allemaal,

Even in het kort de situatie nu.
Ik woon nog net in Beek. Ga mijn vertrouwde en geliefde flatje na vijf jaar verlaten voor een logeerpartijtje bij mijn pappie.
Rond deze week ook mijn cursus af. Dat is wel een hele opluchting.
En dan kan ik me echt gaan voorbereiden op mijn vertrek naar Peru. Eens flink aan de slag met mijn Spaans.

Groetjes Marielle

  • 23 Mei 2006 - 17:20

    El Canizares:

    Veel plezier en een goede reis.
    We zullen ons nog zien.

  • 24 Mei 2006 - 07:25

    Miriam:

    Succes met de laatste loodjes en tot snel?!

  • 30 Mei 2006 - 15:36

    Simone:

    Eey Juff!
    Héél veel suc-6 in Peru!
    xx
    Simone

  • 08 Juni 2006 - 20:13

    Anita Theunissen:

    Beste Mariëlle, wens jou heel veel succes in Peru.Dat je er een leuke tijd mag hebben. Groetjes

  • 11 Juni 2006 - 09:35

    Maartje:

    heey juf veel plezier in peru en maak er een fijn jaar van!!!!!!!!
    xxxies

  • 11 Juni 2006 - 09:46

    Onbekend:

    veel plezier

  • 12 Juni 2006 - 10:05

    Lisa:

    en niet weer in slaap vallen....!!!!
    groetjes lisa

  • 13 Juni 2006 - 22:38

    Désirée Van De Winkel-Florie:

    Beste juffrouw Marielle,
    Namens het bestuur van de oudervereniging en haar werkgroepen wil ik je laten weten dat we je volgend schooljaar zullen missen, maar we vinden fantastisch wat je doet! Ook leuk dat we je on-line kunnen volgen. Succes met de sponsoractie.

  • 19 Juni 2006 - 08:25

    Susan Kroon:

    Hoi juf Marielle,
    Het lijkt mij ook leuk om naar Peru te gaan. Wel jammer dat je weggaat.

    Groetjes Susan!!

  • 21 Juni 2006 - 16:47

    Jose En Shari:

    Een hele fijne tijd in Peru en we zullen je volgen.

  • 22 Juni 2006 - 06:44

    Rica En Ans:

    Hoi Marielle,
    Leuk en goed dat je dit doet en nog bedankt dat je op onze trouwerj was, het was een mooie en onvergeteljke dag.
    XXXX Rica en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hallo allemaal, Hier het eerste begin van mijn site. Ik vertrek 31 juli voor een jaar naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en te gaan reizen. Nu is het nog allemaal vaag en ik moet nog 1000 dingen regelen.Maar beetje bij beetje komt het allemaal. Hier ook even een link naar de site van het weeshuis: www.kinderhuisarcoiris.nl groetjes Marielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 218573

Voorgaande reizen:

31 Juli 2006 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: