Voetmassages, sex en warme melk met boter…….. - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu Voetmassages, sex en warme melk met boter…….. - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Marielle Pepels - WaarBenJij.nu

Voetmassages, sex en warme melk met boter……..

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

28 September 2010 | Peru, Iquitos

Hola allemaal,

Het is tijd voor een korte update van mijn kant. Het was de bedoeling dat het een stukje zou worden over pasgeboren prinsesjes en trotse papa´s en mama´s, maar.......helaas, loopt het even anders.

Mevrouw wil er namenlijk nog niet uit. Volgens mij vindt ze het wel prima in mama´s buik. Mama gunt haar kleine meid natuurlijk alle goeds en een lekkere start op haar eigen manier, maaaaaarr.....heeft het ondertussen langzaamaan ook wel een beetje gehad. Met temperaturen van rond de 40 graden en een enorme buik kun je namenlijk niet veel meer dan douchen, zitten, hangen voor de ventilator, weer eens douchen en maar weer neerzakken. Ik heb ontdekt dat ik toch niet zo heel goed ben in nietsdoen. Ondanks alle positieve mensen om me heen die me aan alle kanten afleiden en oppeppen (thanks schatjes) met heerlijke films en zalige voetmassages.

Mooie is wel dat als kindjes blijven zitten, je de meest geweldige tips krijgt om de weeën op gang te brengen. Zo moet ik van mijn schoonmoeder warme melk met boter drinken, zou ik volgens iemand anders ossegal vet op mijn buik moeten smeren, is sex de oplossing voor het opwekken van de weeën (combinatie sperma en orgasmes schijnen het te doen!), moet ik heel veel ananas harten eten en voetreflexmassages hebben.

Na een eerder bezoekje vandaag aan de verloskundige, die mij mededeelde dat alles nog potdicht zat en dat als er volgende week maandag nog niets is ik word opgenomen, baalde ik behoorlijk. Ja en dan moet je wat....... Aangezien Ot er niet was en er geen ananas in huis was en ik daarnaast geen zin had in warme melk met boter en vet op mijn buik, moest het de voetmassage maar worden. Onze allerliefste Pien heeft tijdens de film mijn poezelige, ietwat opgezwollen voetjes gemasseerd en ik heb het net nog maar even dunnetjes overgedaan, na wat info van het internet te hebben geplukt. Weeën heeft het vooralsnog nog niet opgeleverd, maar wel een positievere en vrolijkere inslag.

Denk dat ik daar meer aan heb de komende dagen........en wie weet..........hebben we dan opeens snel een prachtig klein meisje in onze armen! Ze is zeer welkom en zal komen op het moment dat ze er klaar voor is.

Hou jullie op de hoogte.
Liefs Yel

  • 28 September 2010 - 11:11

    Roel:

    Leuke adviezen allemaal. Het heeft hun waarschijnlijk ook niet veel geholpen. Maar ja,het geloof wil ook wat. Naar mijn beste weten ben je pas afgelopen weekend uitgeteld en in Nederland wordt er voor 2 weken over tijd sowieso niets gedaan. Ik vraag me daarom af of opname volgende week zinvol is. Laat je niet jagen. Er is er nog nooit een blijven zitten. De natuur weet het over het algemeen beter dan de beste arts. Veel sterkte de komende dagen. Lijkt me inderdaad niet makkelijk met die hitte. O ja...., en voetmassages zijn natuurlijk altijd goed. Het drukpunt voor je baarmoeder zit aan de binnenzijde van je hielbeen. Zachtjes aan masseren.

  • 28 September 2010 - 15:20

    Anita Theunissen:

    Heel veel sterkte om met een dikke toeter , de hitte te trotseren. Maar voordat je het weet is de kleine meid er. Sterkte en groetjes

  • 29 September 2010 - 01:54

    Martine:

    Ha Marielle,
    Heeel veel sterkte de komende dagen en ook straks met de bevalling (hopelijk snel). Het is hier al zo heet, hoe moet het dan wel bij jullie zijn. Zitten, douchen en niks doen is het enige wat je dan kan. Saai, maar ja. Laat je maar lekker verwennen en hopelijk duurt het nu echt niet lang meer en komt ze gewoon 'vanzelf'. Hou vol!
    Martine

  • 29 September 2010 - 16:17

    Marianne:

    Hoi Marielle,
    Succes met de laatste loodjes! Gezellig dat Pien er is iig! Hopelijk komt jullie meisje snel :)! X Mar

  • 03 Oktober 2010 - 15:32

    Oma Nan:

    Wat leef ik met jemee. Zal blij zijn voor jullie als die aap eindelijk eens laat zien. Denk veel aan je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Hallo allemaal, Hier het eerste begin van mijn site. Ik vertrek 31 juli voor een jaar naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en te gaan reizen. Nu is het nog allemaal vaag en ik moet nog 1000 dingen regelen.Maar beetje bij beetje komt het allemaal. Hier ook even een link naar de site van het weeshuis: www.kinderhuisarcoiris.nl groetjes Marielle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1205
Totaal aantal bezoekers 218577

Voorgaande reizen:

31 Juli 2006 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: